|
Reklamacje/ zwroty/ wymianyDotyczy zakupów w sklepie internetowym: Reklamacja W przypadku reklamacji prosimy o osobiste dostarczenie lub wysłanie paczki na adres: PHU TOTAL BHP ul. Piękna 2A ( I piętro) 41-219 Sosnowiec UWAGA: Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. W przypadku konieczności wysyłki reklamowanego produktu najpierw prosimy o wysłanie zdjęć wady na adres biuro@totalbhp.pl - być może będziemy w stanie rozpatrzyć reklamację na podstawie zdjęć. Po uzyskaniu od nas odpowiedzi należy wypełnić i załączyć do paczki FORMULARZ REKLAMACJI dostępny do pobrania poniżej: pobierz formularz reklamacji tutaj Klienci dostarczający produkt do sklepu stacjonarnego otrzymują formularz na miejscu. UWAGA : Koszt odesłania paczki z reklamowanym produktem ponosi Kupujący. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Reklamacje można składać przez 2 lata od daty zakupu. Produkt może zostać albo naprawiony albo wymieniony na nowy, gdy obie z tych opcji są niemożliwe zwrot pieniędzy na konto bankowe. Jeśli reklamacja jest uznana odsyłamy paczkę na nasz koszt.
Wymiana
Jeśli chcą Państwo wymienić produkt na inny rozmiar prosimy o dostarczenie osobiste lub wysłanie paczki na adres : PHU TOTAL BHP ul. Piękna 2A ( I piętro) 41-219 Sosnowiec Należy wypełnić i dołączyć do paczki FORMULARZ WYMIANY dostępny do pobrania poniżej: pobierz formularz wymiany tutaj Klienci dostarczający produkt do sklepu stacjonarnego otrzymują formularz na miejscu lub od razu na miejscu wymieniają towar po wcześniejszym uzgodnieniu z nami. Wymiany można dokonać do 14 dni od otrzymania towaru. UWAGA : Koszt odesłania paczki z produktem/produktami do wymiany ponosi Kupujący. Także wymiana ( koszt transportu paczki z wymienionym produktem) dokonywana jest na koszt klienta (opcje do wyboru w formularzu). Dane do przelewu: Produkt musi być nieużywany , z metkami, zaleca się , aby był w oryginalnym opakowaniu. Przy wysyłce prosimy, aby nie naklejać listów przewozowych czy innych naklejek bezpośrednio na oryginalne pudełko. Produkt musi być zabezpieczony - np. pudełko z obuwiem musi być owinięte folią czy papierem do pakowania. W przypadku wymiany zawsze polecamy domówienie innego produktu z naszej oferty , aby wykorzystać koszty przesyłki. Nie jest to oczywiście obowiązkowe.
Zwrot - osoby fizyczne (dowód zakupu -paragon) Klienci zakupujący produkty na paragon mają prawo do zwrotu do 14 dni od daty otrzymania towaru. Należy dostarczyć produkt osobiście lub przesłać na adres: PHU TOTAL BHP ul. Piękna 2A ( I piętro) 41-219 Sosnowiec Należy wypełnić i dołączyć do paczki FORMULARZ ZWROTU dostępny do pobrania poniżej: pobierz formularz zwrotu tutaj UWAGA : Koszt odesłania paczki z produktem/produktami do zwrotu ponosi Kupujący. Produkt musi być nieużywany , z metkami, zaleca się , aby był w oryginalnym opakowaniu. Przy wysyłce prosimy, aby nie naklejać listów przewozowych czy innych naklejek bezpośrednio na oryginalne pudełko. Produkt musi być zabezpieczony - np. pudełko z obuwiem musi być owinięte folią czy papierem do pakowania. Zwrot pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Zwrot - dla klientów nie będących konsumentami (dowód zakupu- faktura) Klienci zakupujący produkty na fakturę w przypadku chęci zwrotu proszeni są o kontakt telefoniczny lub mailowy (dane w zakładce Kontakt).
|
|